Varifrån kommer Lill-finger Bupp Bupp?

Såå nu kommer äntligen Storyn ut!!
För er utifrån så har ni möjligtvis sett eller hört oss och Concrete Steppaz samt AQce'S dancers (global dancers) Kört BUPP BUPP BUPP med lillfingret!!  För er som inte vet,  nu ska ni få veta, Bupp bupp med lillfingret kommer från att Stephenie en dag ca kl.2 på natten bestämde sig för att diska, undertiden så pratade hon i telefon med Alex och från ingenstans får en skratt attack, så hon (ska sluta prata om mig själv i 3e person) SÅ JAG skrattar så kraftigt att jag råka krossa glaset som jag höll i och skar upp halva mitt lillfinger. ni vill inte veta min reaktion eller Alex reaktion.. 2 dagar senare skulle vi åka till Öland Roots för att uppträda så när vi stod o kollade på andra artister etc och skulle biga up de kunde jag inte direkt applådera eller göra "gun fingers" så det blev lillfingret som fick Buppa till. Några från Conrete Steppa Var med så där kommer den till och så körde man den ett tag pga att man var tvungen att släpa på den där gigantiska saken över mitt lillfinger så det smittade av sig till AQce'S oxo...
Nu vet ni..


Kommentarer
Postat av: cookie

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

2009-12-31 @ 02:58:59
URL: http://cookielainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0