NUH LINGA summed up

MAAAAAD DANCEHALL TUNES by DJ Yangsta & Selecta Keon. Och självklart Enough som dansade ihjäl sig med Fire Di Blackz all night. Betty GOOD! (sorry men så ere booop) & AQceS var också där och representerade bland andra Enough students. Såå mycket dans det var, helt sjukt kul! Dagg and wine blev det också en hel del av :0 Det trodde ni inte va? Haha, folket e fulla av överraskningar.

Personligen så var jag helt sjukt hypad och dansade som jag typ ALDRIG gjort förr, var all over the place. Hade man kunnat hänga i taket hade jag nog gjort det! Tror det var mitt utbrott på att jag är så trött på att vara i Sverige just nu, som ni alla vet så vill vi tillbaka till Jamaica fooort. Måste ju bara arbeta ihop pengarna först, but no worries de jobbar vi på allihopa.



Anyways så representerade vi dancehall to di fullest och vet att Melpo gjorde samma sak borta i Findland!

Har ni lite bilder eller klipp från kvällen får ni gärna skicka det till oss: [email protected]

Snart kommer en till fest som ni inte får missa och tror till och med att det är gratis inträde samt ingen åldersgräns :) Until then, have a awesome time! Shulelu.. // Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0