Steph först ut... får se hur detta går...

Du heter: Stephenie
Smeknamn: Steph, Stephie, Stefan, Big Moma, Kerstin, Fiffi, Efe, B1
Låt som du lyssnar på när du är ledsen/sörjer till: Oj Oj.. Beror allt på vad/vem man sörjer för..
Vad tror folk om dig: Hahahah!!  Allt för mycket tror jag.. Olika beroende på hur mycket/lite de känner mig.. De som inte känner mig tror oftast att jag e väldigt aggresiv o "bitchig", de som känner mig väl ser mig som BIG MOMA..
Stämmer det: Nee d stämmer inte alls.. Men om jag hamnar i en situation då man måste lägga in andra växeln så kan jag bli det..  Big Moma stämmer lite allt för väl...
Vad får du oftast komplimanger för: Ehmm.. Min Hy, I guess
Vad säger du för att imponera på någon: Säger inget specifikt.. ÖÖÖÖÖÖH HÖRRRÖÖ  DU DÄÄR BORTA, PSST KOM!!  nee men sällan jag försöker "imponera" på någon..
Hur imponerar man på dig: Be yourself! eller... kan ju absolut inte garanetara att jag blir imponerad..
Brukar du skratta för dig själv: Hhahaha aaa Guuud JAAA.. Mästarinnan här!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Näst senaste: d e lugnt... Vi löser det!
Var bor du: Stockholm
Trivs du där: Hyffsat...
Äger du några Converse: Yes
Brukar du bli för full: No
Är du allergisk mot något: Yes. ett antal saker faktiskt allt från fysisk reaktion som är uppkollat av läkare samt psykiskt som påverkas bara i huvudet..
Har du haft sex idag: Orelivant fråga.. No
Nästa mål i ditt liv: To Take myself First!
Hur svarar du i mobilen: Hej, det är Stephenie
Vem ringde du senast: Jacqie
Vad sa den du senast pratade med i telefon: en Massa vi pratade i ca 30 min..
Antal timmar sömn i natt: 9 timmar
Sov du ensam: Somnade på soffan, aa..
Brukar du komma i tid: Naaa, typ...
När mår du bra: When am Happy!
När blev du fotad senast: på Nyår när jag vispade grädden till Melinda o Jacq som en Rugg Uggla, bilden blev ganska klockren!
Hur känner du dig nu: Orolig...
Vanligast färg på dina kläder: Svart..
Vad tycker du om fötter: USSSCCH... UUSSCCH gillar inte de ALLS... Äckligaste på varelsen..
Vad saknar du: Träningen, och mitt aktiva liv.. Och Min Prinsessa =( !
Hade du en bra kväll igår: I Guess.. inget speciellt
Favoritdryck på morgonen: Te
Rakar du benen: Well yes i do..
När brukar du oftast gå och lägga dig: För Sent...
Är du blyg: Noo..
Sysslar du med någon idrott: Nee inte längre =/  Synd Nog.. Men Friidrottat, spelat basket Och Spelade Tennis seriöst en låång period i mitt liv!
Vill du hellre ha mail än brev: Aa får då kan jag kanske svara tillbaks men om jag inte behöver svara så skulle ett brev va trevligt :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja. typ
Har du spytt offentligt: Nee...
Är du nöjd med ditt liv: Bättringsvägar
Är du bortskämd: Nej
Vad gör du i morgon: Tvättar kläder.. Ska gå o kolla på Avatar..
Vad är det värsta du vet: Oärliga männsikor! (Kan betyda väldigt mycket, lögner, respektlös, ego, etc)
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka: Oj, vet inte.. det beror ju alldeles på om vad som händer under veckan.. minst 1000 typ..
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Jesus
Vad längtar du till: Harmoni, rutiner, tillfrisknad n the time 2 settle down..
Har du bra vänner och äkta vänskap: Yes..
Vad använder du för shampoo: Evital..
Vad är det finaste du fått: Styrka, hopp och min Bror!
Hur gammal är du: 19 fram till 17:e Jan
Du samlar på: Styrka & erfarenheter
Gröna eller röda äpplen: Allergisk
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Från o med nu igen, min Syster
Gillar du golf: naa inte riktigt
Vilken tid gick du upp idag: vet inte riktigt, vid 12 tiden...
Har du sovit i din egen säng i natt: Nej..
Har du strumpor på dig nu: Nej
Är det okej att gråta: Ja det är klart..
När grät du senast: men då, vad e detta för frågor.. inte alls längesen
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa mig en lägenhet.. säger jag nu.
Bär du glasögon eller linser: inget utav de...
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nee absolut inte..
När går du upp ur sängen en helgmorgon: allt försent
Vill du gifta dig: Javisst..
Vill du ha barn: Yes Of course..
Solar du ofta: Nee inte alls, syns ju :p
Är du bra på att laga mat: Hyffsad, men kan bli så mycket bättre..
Är du flygrädd: Nee, bara över vattnet o då jag ser vattnet.. men d är endast för att jag e rädd för vatten så Nej.
Hur vig är du: Oj, inte alls...
Är du musikalisk: Sådär...
Vad dricker du helst när du är törstig: Äppel Juice
Tror du på ett liv efter döden: Yes...
Tycker du om sushi: No no.
Vad äter du helst när du ser på film: Chips med Dip, på Bio: Snacks
Bor dina föräldrar tillsammans: Noo
Har du tandläkarskräck: inte skräck, men tycker att det är riktigt obehagligt...
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Yes i Have
Senaste låten du hörde: Gappy Ranks- Heaven in her Eyes...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0