Tjena!!!

Tja! det  är ju inte riktigt nått nytt om den keffa uppdateringen!
Liten förklaring till det är väll att
alex aldrig ALDRIG loggar in på bloggen, det har hon aldrig gjort kommer nog aldrig att göra,
Jacq jobbar så pass mycket att hon försöker så gott som hon kan,
 jag Steph bor ju inte kvar med jacqie och hon har ALLT på sin dator, så jag kan inte riktigt uppdatera nått då jag inte har nått för mig... jag e ju inte lika flitig som jacqmeister.. jag e däremot flitig med att tjata på henne att hålla igång o sådär, men det håller ju inte riktigt då jag inte gör mycket själv!!

Men vi har en massa intressant info som kommer väl så småning om... planer, ideer, och NYHETER (vilket ni kommer se med tiiden) hihihi....

well det var väll det..
Hej då 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0