Lur grejer!!!

Nee men  SLUUUUTA!!!! jag har suttit ett tag nu här med datorn på mitt knä o gjort ett Jädrans jobbigt IQ-test bara för ATT!!! var lite nyfiken på vad det ungefär kan ligga på vid dagsläget.....
Kände mig skiiiit stressad då det gick på tiid och jag verkligen var tvungen att fokusera mig då d va en jädrans massa Geometri grejer... så hjälpte det inte att min Kusin Lezlie samt Jacqie höll på o skicka meddelanden på Facebook Chatten så den där flik grejen längre upp på rutan "blinkade" konstant... Sen när jag blir klaar, DÅ VILL DEM HEEELT SERIÖST ATT JAG SKA BETALA 300 KR FÖR ATT FÅ SVARET SKICKAT TILL MIN MOBIL! E DEM HEELT SERIIIÖSA.... 300KR....

300!!!    


AAAAÄÄÄEEJ d tror jag inte va!!!   vet nu iaf att jag e tillräckligt smart för att inte betala 300kr för att ta reda på vad mitt IQ (enligt dem) är.....

//Big Moma Out n Smart! hej då


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har man inte facebook så känner man sig utanför. :P

2010-11-17 @ 14:07:17
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Big Mooma

Nee men detta känner jag igen!!

2010-11-17 @ 22:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0