FASHION ICON 2010 - Who will it be?

Någonsin hört uttrycket FASHION OVA STYLE? Som sagt MODE är en stoor del av dancehallvärlden för både bland killar och tjejer. Att vinna ett pris för modeikon är nog pretty bi ova there, med tanke på att de alltid måste leverera något nytt och fresh som ingen annan kommit på. Som snubben här, han rockade en nummerplåt runt halsen... Va ju tvungen och klicka en bild på honom och Pencil Man [Ravers Clavers] som gjort steget Drive (Round Dem) - Do u get di ironi :) ?

Ibland kan det som sagt gå för långt... Men ibland går det riktigt bra :) Måste ju säga att dancehallfolket på jamaica har fått mer swag med åren. Eller va säger ni?

Docta Bird certainly did!

Just nu pågår en tävling om vem som tar hem FASHION ICON 2010... Vem tror du?

Om man sneglar på bilderna nedan så måste jag ju säga att Young Mike ser fresh ut, och självklart Migz [Black Blingaz] som enligt postern tagit hem The Swedish Fashion Award. Han måste ju komma hit o hämta priset tycker jag ;) Sen har vi självklart Gary Sherlock från Sherlock Family - som basically breathes fashion everyday - och Popeye Caution som vi nämt tidigare. Hmm this will be a tough one! 

Before I leave så måste jag ju claima vår version av uttrycket jag nämnde i början.. We nuh roll wid fashion ova style, we do it the opposite way :) STYLE OVA FASHION >> Bless


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0