Ok! Jag har nu bliivit Livrädd!

Ni som känner mig VET att jag är suuper Seg okej okej TRÖÖG när det kommer till Musik i huvudtaget! Ytterst sällan som jag känner en låt på en gång, det kan ta mig MÅÅNADER innan jag reagerar, vilket gör att jag ALLTID är efter.. Vilket jag faktiskt struntar i, trots att folk ändå tycker att det är kul att påminna mig om hur efter jag e... BITE ME! :p
Nu Har Jag blivit Livrädd! Jag har hört detta Riddim förr och sett mina Kompanjoner Queline & Alex Köra deras Koreografi till en utav låtarna till Detta Riddim, men det är inte förrens Nuuu som jag jag Blev livrädd! it kills.. Jag blir super hypead, och senarios och koreografier bara flöödar runt i huvudet (Kan man säga såå)?

In English:  It Kills!







  //Big Moma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0